Monday, January 7, 2013

Ang Bildong Bu-ak

 Daku kaayo nako nga katingala, kung unsa ang gikagubtan og gitagutaguan sa akong amigong si Ali.
dali kaayo siya nga nakatago sa gamay kaau nga daw kwadrado ang porma sa gisudlan, sa dili maklaro kung unsa ang naa sa sulod, kay usa kini ka gamay kaau nga pinutos sa kwadrado nga plastik, dayong duol nako.
ako siya nga gipangutana kung unsa kana, milingi lang siya og mipahiyom sabaykidhat sa mga kilay, nahibolong gyod ko kung unsa. unya adunay mitubag sa kilid nako nga mi-ingon  kug-mo nga puti kato noy Densio, hahaha, maoy akong natubag,.  ako gipangita og balik ang akong amigo nga si ali,  halos natuyok na nako ang tibuok lugar apan wala na nako siya makit-e,... sa wala madugay naay mihana nako og duol, og ako na lang sad nga gitagad ang maong lalaki,  nangutana siya kung hain  ang nagpangalan og Ali, nga mao ang akong amigo.. ako sya nga gipangutana kung nganong gipangita kini niya si Ali.. miduko siya og nagpanglingo unya mitubag nga gitaga-an siya og Bu-ak nga bildo daying lakaw hoy hoy ang abaga....
     Pila ka adlaw  natingala na lang ko nga naay meduol nako, usa ka batan-ong lalake, Noy amego man mong ale noh?  maoy pangutana sa batan-on, unya ge susundan niya og ingon nga , luoya ni ale oi, patay na .. nasiga akong mga mata... gipangutana ko siyag balik og unsay hinundan.,?  ako nalang nahinumduman nga kadtong nagubot atong milabay nga mga adlaw,  nagkupot og nagbaligya d i si ale og ginadili,... maoy hinungdan sa iyang pagkadesgrasya.....

Dili Gayud kita angay nga musupak sa balaod likayab gyud nato ang makadaut, labe na jud kung kini mahimong ehimplo ka kadautan, Kay mao ra unya ang muguroy nato sa atong Katapusan...

0 comments:

Post a Comment